Pri spustení web stránky www.bezpzlozky.eu administrátor veľmi jasne vyjadril ciele webu a pravidlá zverejňovania príspevkov. Týkalo sa to najmä vulgárnych prejavov ako aj dodržiavania základných ľudských práv garantovaných ústavou a antidiskriminačným zákonom. Rovnako som v článku “Verejný priestor pre diskusiu” v súlade s článkom “Prečo www.bezpzlozky.eu ?” rozoberal obsahové zameranie tejto stránky a v čom je iná ako iné web stránky. Táto stránka nemôže byť priestorom pre povrchné politické diskusie. Má poskytovať informácie a pomáhať prispievateľom a čitateľom pri riešení problémov najmä v sociálnej oblasti. Nemôže byť jej ambíciou nahrádzať politické komentáre v Topkách či weboch niektorých denníkoch. Nie je predsa problém prihlásiť sa na tieto web stránky a zapojiť sa do diskusie. Nechať sa pri tom urážať, alebo urážať druhých. Dúfam, že na takú úroveň neskĺzneme. Preto chcem touto cestou vyzvať aby boli príspevky ( komentáre ) ktoré sú porušením pravidiel zverejnených v článku “Prečo www.bezpzlozky.eu vymazané. Dehonestujú web stránku, ktorá si získala viac ako 30.000 čitateľov a znižujú jej rešpekt u všetkých slušných prispievateľov a čitateľov. Nahrávajú takto všetkým neprajníkom, ktorí by radi túto stránku nazvali “truc podnikom”.
Opakujem znova pravidlá pre komentáre:
Na webe https://www.bezpzlozky.eu nikdy necenzurujeme žiadny názor, ak je vyjadrený slušne a kultivovane. Máte právo vyjadriť akýkoľvek kritický komentár, avšak bez vulgárností a tiež bez sprostých formulácií alebo urážok, a to ani vo vzťahu k autorovi článku, ani voči ostatným diskutujúcim. Príspevky, ktoré nespĺňajú túto základnú podmienku slušnej diskusie budú mazané, rovnako tak komentáre zo znakmi trollingu, spamu a nesúvisiace diskusie pod článkom (offopic príspevky).
Komentáre sú automaticky moderované analytickým systémom Akismet a môžu byť naviac dodatočne schvaľované administrátorom, prípadne dodatočne mazané, pokiaľ Akismet nezachytil závadné príspevky sám.
V diskusii je povolená iba slovenčina a čeština, nie automatizované preklady do týchto dvoch jazykov pomocou Google Translate alebo iné prekladače.
Výnimočne budú tolerované poďakovania v cudzom jazyku, nie však komentáre alebo diskusia.
Upozornenie:
Váš vložený komentár sa nemusí zobraziť ihneď. ak je zadržaný Akismetom. V takom prípade je príspevok odoslaný k ručnému schváleniu administrátorom, čo môže zabrať nejaký čas. Neodosielajte príspevok znova, neurýchlite tým jeho schválenie.
Ďakujem.
Myslite, že táto diskúsia má vôbec nejaký zmysel? Prestaňte mlátiť prázdnu slamu a venujme sa niečomu konštruktívnemu – napríklad stavu v SZV, já tejto súčasnej situácii proste nerozumiem. Kto má vlastne navrch a budú voľajaké zmeny z lepšiemu? Pohne sa niečo v predvolebnom roku s našimi valorizáciami? To zaujíma asi nielen mňa, ale aj ostatných čitateľov tojhto webu viac ako uisťovanie kto je slušnejší a korektnejší.
…..Mám ten istý názor.Je potrebné sa pohnúť dopredu.Čo všetkých zaujíma…
ad. M i r e c napísal: 5. máj 2015 v 7:14
cit. ” Ďakujem za usmernenie.” – súhlasím : z upozornenia na slušnosť sa stalo zo strany niektorých
usmerňovanie.
cit.” Uvedomujem si že je zbytočné vstupovať na tento web a zaraďujem sa do mlčiacej väčšiny.” – verím, že
je potrebné nemlčať, skôr poukázať na problémy, ktoré by bolo možné na tomto webe riešiť
cit. ” Svoje nacionálie neuvediem, moje zamestnanie je pre mňa dôležitejšie ako naťahovačky či slušnosť patrí
na web alebo nie. ” – slušnosť patrí na web, potvrdili všetci diskutujúci, aby sme boli spravodlivý.
Zamestnanie je určite dôležitejšie – rozumiem a s Vami súhlasím.
cit. ” Pokračujte v diskusii ako najchytrejšie trio /pachník, faltin, palfi/ až dovediete aj tento web do
zabudnutia.” – Mirec nedopusťte , aby najchytrejšie trio doviedlo web do zabudnutia. Tak ako v prípade
slušnosti, upozornite a pomôžte argumentami a témami umlčať najchytrejšie trio. Ja tam radím aj
petrika.
cit. ” Alebo je to váš cieľ?” – tiež premýšľam, či je to ich cieľ.
cit. ” A tie “zmajlíky” hovoria takisto jasnou rečou- presne tak, podporujú len sami seba smajlíkmi .
cit. ” Zbohom ostávajtééé…” – škoda, cítim , že je potrebné jasne povedať, takto nie. A pokúsiť sa o zmenu.
Určite Vás podporím
Stasko
Joj, či ste len múdri-Mircovia-Staskovia…….Parchníci
Nuž, až si viac diskutujúcich myslí, že “najchytrejšie trio” – mimochodom po 3 rokoch si myslí, že sme “BRZDOU” tohoto webu a chceme “web doviesť do zabudnutia”, určite si nemyslím, že by sme mali robiť nejaké prekážky.Momentálne ale píšem za seba.Čo sa týka mňa určite webu aj vám kolegovia prajem čo najviac úspechov tak na webe, ako aj v súkromnom živote.A že nechcem byť brzdou tohoto webu ani doviesť ho do zabudnutia je: aby sa čítanosť tohoto webu z uvádzaných cca 30.000(tis) čitateľov mnohonásobne navýšila, ale hlavne aby sa navýšil počet prispievateľov.Pokúsim sa dať si pauzu.Iba sa dopredu ospravedlňujem, až sa nejakým svojím “nedopatrením”zapojím do diskusie.
Držím palce webu aj vám ostatným a ďakujem za doterajšiu možnosť sa verejne vyjadriť.
Iba že v živote platí – Nikdy nehovor nikdy a preto nevylučujem, že mi niekedy prsty v budúcnosti skĺznu na klávesnicu.Ale to už ponechám na webmajstra aby uznal, či moje príspevky vymaže.
S pozdravom a pekný deň prajem – všetkým.
Miro Palfi
stasko napísal: 5. mája 2015 o 11:01 – Vo svojom príspevku spomínate aj mňa. Patrí sa reagovať, iba rozmýšľam, ako to napísať, aby to nebolo vytrhnuté z KONTEXTU NIE LEN od 3. mája, kedy bol na stránke uvedený titul “Slušnosťou a silou argumentov proti vulgárnosti”.Ten KONTEXT PROBLÉMU ja by som posunul až niekde k dátumu okolo 17. marca 2015, kedy sa v príspevkoch začalo objavovať: “KEĎ PREHLIADNEM FORMU DISKUSIE”…..
…..Je na škodu veci, že JUDr., Mgr. Pachník Pavol, ako bolo uvedené, požiadal webmajstra pána Badu o vymazanie diskusie v podstate od cca. polovice marca.
Práve na tejto diskusii v KONTEXTE všetkého popísaného by bolo pekne vidieť všetkými, ktorí dodnes nemajú z toho všetkého ucelený obraz, ako bol v praxi realizovaný titul “Slušnosťou a silou argumentov proti vulgárnosti”.Prispievateľmi bolo konštatované, že práve p. Pachníkom bol vnesený nový prvok do diskusie a “nová – iná forma diskusie”. – Na čom sa zhodli všetci a viacerí diskutujúci, nie iba “prechytrelé trio”.Znova pre nezainteresovaných na veci, mimo iného pán stasko, Vy nebude najskôr častým prispievateľom na týchto stránkach a preto neviem či tento obrázok k popísanému problému budete mať v KONTEXTE dajme tomu od cca. polovice marca.
Záverom: Od vzniku webu do príchodu JUDr., Mgr. Pachníka Pavla a vneseniu nového prvku na stránky a to zápočet tých istých rokov do dvoch dôchodkov(lopatistický povedané) – bolo na webe aj (20-30) prispievateľov.Takže vôbec nešlo o “prechytrelé trio”, ale osobne si myslím, že problematika pána Pachníka rozdelila výsluhových dôchodcov do dvoch táborov./zápočet tých istých rokov do dvoch dôchodkov(lopatistický povedané)/ – Dovtedy bolo(opakujem) na webe aj (20-30) prispievateľov.Takže vôbec nešlo o “prechytrelé trio”, ale osobne si myslím, že je skupina VD/SD, ktorá “koketuje” s myšlienkou pána Pachníka a druhá nie.A o tom to celé je.
…..Ucelený obrázok, by mohol mať tiež kolega Dr. Jaroslav Junek, ktorý tento TITUL 3.mája na stránku uviedol a podľa môjho názoru by tiež mohol v tomto prípade robiť “mediátora”………až už chceme byť všetci objektívny.
Súhlasím, tiež si to myslím, a som z príspevku Stasika a jemu podobných- slušne povedané dezorientovaný.
Mirec si vedie archív, ja mám pamäť.
1. Web ZV pod vedením webmastra p. Badu sa vymkol spod kontroly vedenia zväzu.
2.Musel sa zmeniť buď prístup vedenia ZV k webu, alebo webmaster . Vyšlo webmaster, aj keď
sa zdalo, že ľudia ho akceptovali, lebo sa ako webmaster podieľal a hájil záujmy vojakov.
3. Web prevzal prezident zväzu, aby hájil ZV , ako inštitúciu .
4. Webmaster ponúkol alternatívu webu, vytvoril web bezpzlozky.
5. Každý si mohol racionálne , alebo podľa vedomia a svedomia vybrať.
6. web ZV sa dostal pod kontrolu ÚR ZV a web bezpzlozky do stavu bez opory.
7. Úspešne sa na webe bezpzlozky objavovali ” provokácie ” , ktoré odpútavali od veci podstatných. Autorom nebolo “najchytrejšie trio”.
No a už je web ZV tam, kde bol, kým nezačala skupina ľudí hájiť záujmy vojakov , nielen inštitúcie v rámci ASR.
Web ZV bol funkčný, ale nie v súlade s politikou . Aby bol stačilo : prevziať web do vlastných rúk a presvedčiť ľudí, aby sa slušne správali a počúvali.
A to sa stalo.
8. Web bezpzloziek nereprezentuje a na webe ZV , sa opäť začína prejavovať nespokojnosť.
Stasko
pre menej citlivé osoby, je po 22.00
O tom, čo píšem vyššie, bol môj príspevok či sme sa pos..li, či na to vys..li.
Pohyboval som sa pracovne horizontálne a vertikálne v spoločnosti ľudí od drogovo závislých, po fanaticky veriacich ., od 4. cenovej – po prijatie u prezidenta.
Správam sa primerane k situácii a prostrediu.
Ďakujem za usmernenie. Uvedomujem si že je zbytočné vstupovať na tento web a zaraďujem sa do mlčiacej väčšiny. Svoje nacionálie neuvediem, moje zamestnanie je pre mňa dôležitejšie ako naťahovačky či slušnosť patrí na web alebo nie. Pokračujte v diskusii ako najchytrejšie trio /pachník, faltin, palfi/ až dovediete aj tento web do zabudnutia. Alebo je to váš cieľ? A tie “zmajlíky” hovoria takisto jasnou rečou.
Zbohom ostávajtééé…
Myslel som, že tému sme včera ukončili.
Dobre pán: M i r e c – 5. mája 2015 o 7:14,
Nie, nie sme najchytrejšie trio: /pachník, faltin, palfi/ – ako uvádzate, okrem toho p.Pachnik s nami včera nediskutoval.Nevadí, mýliť sa je ľudské.V rámci plurality názorov sme toho včera na webe popísali neúrekom – aj k veci.Včera ste sa už k uvedeným veciam nevyjadroval.Tento titul sekcie:”Slušnosťou a silou argumentov proti vulgárnosti.”: mne osobne nemusí nikto uvádzať, ani pripomínať,(ani Vy) osobne viem, čo sa patrí, preto aj reagujem.(pravda, až mám čas, nemám iné povinnosti, či práve nenapĺňam nejakého svojho koníčka).
…..Až svoje iniciále neuvádzate z dôvodu zamestnania v silových zložkách, či inde – čomu rozumiem, prajem Vám, aby ste si ho k Vašej spokojnosti udržal čo najdlhšie……
…..Mohol ste reagovať aspoň na moje príspevky, aby som Vám mohol oponovať(diskutovať) v rámci faktov a argumentov.Ale ukončil ste to, ako ukončil, takže pre mňa je už k včerajšej téme neskoro.Žiaľ…..
p.s. “zmajlíky” – som považoval za spestrenie a oživenie stránky, až si ich neprajete – neposielam.
Pekný deň prajem.
ad. vulgárnosti:
p. Duben, p. Bada dali jasné stanovisko.
Milan, Miro, nechajte tému , sú veci dôležitejšie, nenechajte sa vtiahnuť do ………
Díky, za obranu. Napadá mi :
“Priateľ je človek, ktorý sa správa v situácii tak, akoby tam neprítomný priateľ bol.” Zastane sa ,
obháji. ”
Zanechávam tému Vlado s tým, že Ty sa nemáš za čo ospravedlňovať. My tuna nie sme nejakí seminaristi, žeby keď na to príde, sme nemohli nejaké tvrdšie slovo vypočuť, prečítať alebo vysloviť, pripadne stráviť. K našej profesii to nejak tak odjakživa patrilo, patrí a patriť bude. Komu sa to nepáči, nech zívne, klikne, prehodí stránku, kvalt, alebo čo, ale hlavne nech nemoralizuje, neeviduje, nearchivuje…
Pekný večer všetkým prajem, je po 20:00 hod.
ad. petrik.v : 4. máj 2015 v 19:06 ad vulgárnosti :
p. Junek, p. Ďurina, p. Bada dali jasné stanovisko / ospravedlňujem sa p. Dubeň za uverejnenie Vášho
mena /
K Mirecovmu archívu,
4. mája o 09:38 hod.:
Zamýšľam sa nad tým, čo spôsobilo, že sa vzdelaní ľudia znížili aj k takým slovným zvratom, prirovnaniam a porovnaniam, ktoré nie sú zvyčajne bežné. Tú úvahu, že po “záverečnej”, možno nechať bokom. Ale nie je príčina niekde inde? Napríklad aj v tom, že naše VD, SD a iné D/už ani nie ich priznávanie, ale ich výšky/ nie sú v nejakom aspoň približne spravodlivom pomere?
Veď zoberme si napríklad, že starší dôchodcovia-jedno akí- prakticky dnes už vekom dedkovia, napriek nespočetným valorizáciam, nevalorizaciam, dorovnávaniam, výpočtovým bulharským konštantám,a čo ja viem akým ešte, na základe percent, pevných, či pohyblivých zložiek, vždy majú menej, ako ďalší a ďalší, ktorí postupne po ních na tieto pozicie nastupujú-a jak čas uteká, majú viace a viacej. Podľa mňa tu je ten pes zakopaný. Nie v nejakých nárokoch/nenárokoch na zápočet tu i tam. Veď to je nelogické už zo samotnej podstaty.Na to netreba meniť žiadnu 421-ku, alebo 328-ku, a naviac útočiť ešte na SP, či VUSZ. To potom by kľudne mohol ID,IVD…poberať v starobe , keď mu priznajú SD, naďalej ten ID, IVD…podľa takéjto logiky. A takých príkladov je viac-nechcem tu mať sólo. Podľa mňa treba len urobiť poriadok s tým zakopaným psom a všetci budeme spokojní.
Páči(lo) sa mi na webe https://www.bezpzlozky.eu/ – znova v sekcii Zákon 328/2002 Z.z. plné znenie – prenesené.
Autor: petrik.v
petrik.v napísal: 16. marec 2015 v 14:15
Pripomienka “K politickým názorom na webe “.
Názor človeka nemá prívlastky. Názor je názor: ak nepropagujem politickú stranu, xenofóbiu, fašizmus, rasizmus, pedofíliu, sekty , anarchiu, nerobím politickú agitáciu, nie som vulgárny a agresívny…… slobodne môžem názor vyjadriť, bez diskriminácie, či obmedzení.
či nie ?
Ďakujem.
Súhlasím s úvodným článkom p. Juneka. Je faktom že diskusia medzi p. Pachníkom a ďalšími príspievateľmi prekročila hranice slušnosti a vyskytovali sa vulgárne slová a osobné útoky. Ako som si pozrel spätne, webmajster takéto príspevky odstránil, čo samozrejme schvaľujem. Pýtam sa – to musí byť webmajster vstupovať a pracne kontrolovať naše príspevky? To nedokážeme kontrolovať sami seba a písať na úrovni danej našim postavením a vzdelaním. Web to sme predovšetkým my, prečo klesneme občas na úroveň krčmy štvrtej cenovej skupiny?
Stotožňujem sa aj s príspevkom p. JUDr. Ďurinu, ktorý taktiež už nemohol sledovať a napísal upozornenie (buďme radi že nás iba upozornil a neuviedol ža končí s poradenstvom pre tento web).
JUDr. Marián ĎURINA napísal: 1. máj 2015 v 10:21
Vážení priatelia,
všetci sme nosili uniformy, mali sme rovnaké životné osudy a mne sa nepáči, že sa ešte aj dnes nájdu medzi nami ľudia, ktorí sa oddávajú iba suterénnym rečiam, osočovaniu a vedeniu diskusie nevhodným tónom. Je to ich chabou vizitkou pokiaľ až dorástli.
Treba mať vždy na zreteli, že každý má právo vysloviť slobodne svoj názor (podľa kritérií určených pre tento web).
Prajem všetkým diskutujúcim aby rešpektovali zásady vzájomnej zdvorilosti a slušnosti. Ďakujem.
S priateľským pozdravom
JUDr. Marián ĎURINA
V poriadku, ale to bol extrém. Druhý ,opačný extrém by bol, keby sme čušali, keď čušať netreba a iba prikyvovali. Či nie?
A mimochodom, ja som si všimol vulgarizmy, osočovanie a útoky len z jednej strany. Práve, že napadnutý-môj dlhoročný kamarát /dobrých 20 rokov sme sa už nevideli – ale slúžili sme vedno u jedného vzdelavacieho zariadenia/, bol až príliš slušný, keď sa bránil. To asi preto, lebo je to vzdelaný človek a veci rozumie.A my ostatní, sme ho bránili tiež slušne. Že padlo sem tam tvrdšie slovo, alebo ironizovanie z našej strany? Snáď aj hej, ale jak inak bolo možne kritika ukľudniť , zastaviť? Nijak inákšie, len práve tak, jak to nakoniec spravil Paľo Bada v nedeľu.
Nechcel som už momentálne reagovať, ale takto:
citujem:”Je faktom že diskusia medzi p. Pachníkom a ďalšími príspievateľmi prekročila hranice slušnosti a vyskytovali sa vulgárne slová a osobné útoky”.
Z čiej strany boli prekročené hranice slušnosti, či vyskytovali sa vulgárne slová a osobné útoky?Prečo webmajter vymazal príspevok pána JUDr.Pachníka?(odpoviem-kvôli vulgárnym slovám) Pán M i r e c(mimochodom neuvádzate meno a priezvisko, čo mne osobne nevadí – iba pre úplnosť).Dokiaľ sa pánom JUDr.Pachníkom v sekcii Diskrimácia výsluhových dôchodcov nevniesol nový CHÚLOSTIVÝ PRVOK a to zápočet tých istých rokov do dvoch dôchodkov, nepozoroval som na webe HUSTNÚCU atmosféru.
MIMOCHODOM: príspevok –
– JUDr. Mariána ĎURINU 1. mája 2015 o 10:21 – podporili v poradí:
. 1/ Vladimír Petrík
-2/ Miro Palfi
-3/ Milan Faltin
Pán Mirec, vidím že ste príspevok pána JUDr. Ďurinu teraz na webe UVEREJNIL, teda ste v tom čase na webe bol a predsa ste JUDr.Ďurinu aktuálne nepodporil.Tak ako?Až teraz, až je všetko vymazané?Podľa príspevkov v sekcii Diskriminácia výsluhových dôchodcov pred vymazaním, bolo každému zrejme (OBJEKTÍVNE), kto útočil, nebol slušný, či vulgárny…..My vyššie uvedení sme to neboli a príčinu sporu sme NEZAVDALI.
V spomínanej sekcii diskutovalo v tom čase oveľa viac prispievateľov, neboli to oni, kvôli ktorým bol na stránke uvedený titul – “Slušnosťou a silou argumentov proti vulgárnosti”.Pán M i r e c – až ste to všetko OD ZAČIATKU v sekcii Diskriminácia VD prečítal – tak to potom predsa musíte vidieť podobne ako my ostatní…..som presvedčený.
…..Je to môj názor.
Ja už len toľko, aby to nevyzeralo, že sme aj my traja, ktorých spomína v závere komentára Miro Pálfi urazení, za to, že aj nás Paľo Vymazal. NIE SME! Práve naopak. SÚHLASIME! Je logicke, že keď bola odstranená príčina, následok neexistuje, a tým pádom sa stali naše komentáre neaktuálnymi.Tak čo tam majú čo svietiť.
Nereagoval som na dané vulgárne slová pretože som očakával že s tým jednotlivci prestanú. Dehonestuje to web bezpzlozky a porušuje pravidlá zverejňovania príspevkov. Chceme aby to bola žumpa vulgarizmov či ? Keď to odstráni admin s týmto zdôvodnením tak nemôže mať nikto výhrady. Slušní ľudia si stránku osvojili ako svoju obľúbenú. Ak to bude pokračovať nebudú to čítať ani sem prispievať. Už dnes niektorí odkazujú na web APVV a nie na bezpzlozky.
Vediem si archív z ktorého uvediem čo sa mne nepozdávalo a je podľa mňa v rozpore zo slušnosťou (nechcem urážať nikoho, pripadá mi to že pisatelia boli pod vplyvom niečoho – všetko je po 20-tej hodine …) a preto podporujem odstránenie z webu, dali sa použiť aj miernejšie slová a osobné útoky tiež nie sú namieste:
JUDr., Mgr. Pachník Pavol napísal: 30. apríl 2015 v 20:19
Keďp rehliadne mtieú toky av yjadreni amylsím že pán psycholog asin epochop íže tus ahrá napr ávniko vmiliony a miliony ľudía ked imniek topredloží teoriuvelke ho tres kutak zalezuakone vyja drujem sa,
takž epane psycholo guradsejd vakra tmyslieť a razr ezat .
JUDr., Mgr. Pachník Pavol napísal: 30. apríl 2015 v 20:42
Poprosil by som absolvent jednoodborovej psychológie FiF UK Blava aby mi nevkladal do úst nezmysly – TÚTO ičovinu si niekto evidentne vymyslel pretože mu chýba staré prostredie . nemám pravdu ?
” ste nevzdelanci, kto o tom nevie nech mlčí…. skončil som ”
petrik.v napísal: 1. máj 2015 v 0:08
…. Je dobré, pre uvoľnenie povedať si: ” Ja sa nato môžem vysrať ” . ..
…” Mlčiaci” kolegovia ktorí chápu- rezignovali . Mnohí však ani nechápu mnohým natlačili do hláv ” kaleráby a ohlúpili ich” , väčšina na to serie. Ja si smerom k web VD, SD často hovorím ” môžem sa na to vysrať , už neotvorím web stránky “. Ale potom veriac, že tam niekto je, otvorím a tam vždy niekto je. / Miro, Milan, Paľo , Jožo / . Verím, že je spôsob prebudenia. Ak nie, bude mi cťou, ak zhasnete.
Zatiaľ nie je nástroj na prebudenie. Zatiaľ nemienim prestať.
Mám otázka pre čitateľov :
— VYSRALI STE SA , ALEBO POSRALI , ALEBO ČO ?
Kto sa vysral, má riť 10 cm nad fekálom zvaným demokracia a slobodným názorom. Kto sa posral sedí , alebo má v nohaviciach fekáliu zvanú demokracia a názor. ALEBO ČO ?.
apropo: Pre život stačí jeden plnohodnotný vzťah, jeden koníček. Svet “zväzu vojakov” nie.
A je mi jasné, že ” pohrobci zvíťazili ” .
Prajem pekné dni.
p.s. pre citlivé osoby :
Retrográdny slovník cudzích slov a vulgarizmov uvádza slová riť , hovno, vysrať. Kto sa chce pobaviť ako sa to dá povedať slušne, môže si to vygúgliť
petrik.v napísal: 1. máj 2015 v 0:18
ad: “dal si sa nato tak makaj a mlč!” — môj názor ” HOVNO
Ja nemám nič skopírované – takže budem iba parafrázovať.
M i r e c – uvádzate príspevky od 30. apríla 2015.Možno ste nebol predtým na web-stránkach.
Ale už okolo dátumu 17. marca 2015, sa v príspevkoch začalo objavovať: “KEĎ PREHLIADNEM FORMU DISKUSIE”…..
Teda cca. mesiac a pol pred tým ako píšete.
Po príchode pána JUDr. Pachníka na stránky, medzi prvými som to “schytal” ja, pán Ľubomír Dubeň, neskôr pán Vladimír Petrík…atď……NEVADÍ…..
…..Že neklamem, dôkazom toho je príspevok (pre tých, ktorí ho čítali) od pána JUDr.Pachníka, v ktorom boli uvedené pasáže hrubým písmom. Pred koncom príspevku sa nám pán JUDr. Pachník všetkým OSPRAVEDLNIL. Dokonca v hornej časti príspevku bolo, že kto sa uráža, nech sa uráža…..Prečo to ospravedlnenie od neho???
…..Neostalo to pravda pri tom, situácia vrcholila až to došlo do príspevkov, kde už aj pán Bada webmaister si všimol, že to presiahlo OPAKOVANE medze slušnosti……
…..Pán M ir e c, ten odstránený príspevok ste tuším nestihol skopírovať…..on bol odstránený webmajstrom v krátkom čase.
po napísaní.
Aj mne je ľúto, že až k takému niečomu došlo, ale znova opakujem.Túto atmosféru nevytvorili dlhoroční prispievatelia.Potom prečo tak tri roky spätne k takejto situácii nedošlo a na web – stránkach sme boli takmer neustále.
A nakoniec – podľa mňa spor vznikol tým, že pán JUDr. Pachnik vniesol nový prvok na stránky a to zápočet tých istých rokov do dvoch dôchodkov(lopatistický povedané).
Ja ale tvrdím – je to vecou odborníkov – právnikov.Dnes platí legislatíva, aká platí a či sa zmení(raz) ja to neviem.Ale iba preto “nezhodím – nedehonestujem” všetkých ľudí okolo seba.
p.s.vyššie popísané a na utvorenie kompletného obrazu je pre tých, ktorí čítali problematiku na web-stránke od začiatku, pred jej odstránením – a majú ju ucelenú.
Ďakujem a pekný deň všetkým.
Súhlasím a preto píšem vyššie, v stejnom čase o 10:30 hod., že sa nečudujem, že aj môjmu kamaratovi asi preto rupli nervy a písal jak písal. Netradičným štýlom. V priamom styku , jak ho poznám,by sa asi tým slovným zvratom vyhol a vybavil by si veci s dotyčným, ako chlap s chlapom- polopate:” ručne-stručne”
Milan áno, vybavil som si “Pachník ” len jednostranne , ale chlapsky. Nepoznám webkonkrétnosti “Pachník “, ale ja tak stačí, .
Dokedy sa budú slušní ľudia kontrolovať a neslušní, neprispôsobiví, chorí
provokovať?
Ospravedlnil som sa na základe upozornenia kolegov, prevzal vinu, rezignoval v prospech webu, aby som nebol škodná
A príde nový ” citátor ” Mirec
Kto tu vnáša podružné témy ? Mirec nepochopil ? je
Požiadal som o zmazanie mojich príspevkov, v prospech webu !! Ale nedá mi
nereagovať na priame útoky na moju osobu .
Za cit. príspevkom si stojím. V danom čase , v danej situácii deň po … mi to pasovalo v súvislostiach . A teraz mi opäť do úst lezie : môžem sa na to vy…….,
určite nepo…..
Prečo sú preč komentáre p. Pachníka a na ne nadväzujúce komentáre.
From (od): pachnik JUDr., Mgr. Pachník Pavol
To (komu): admin@bezpzlozky.eu
Date: Fri, 1 May 2015 20:44:30 +0200 1.máj 2015 20:44:30
Vážený admin https://www.bezpzlozky.eu/
Žiadam s okamžitou platnosťou ZMAZAŤ všetky moje “právne” príspevky
ktoré boli mnou napísane v súvislosti s uvedenou témou
nakoľko tu je na mňa zase útočené neuveriteľnými mailami
a neuveriteľnými útokmi cez nejaký alkohol
a hlavne nakoľko ide o súkromné vlastníctvo ku autorstvu vyjadrených právnych myšlienok
na webe
žiadam o okamžité zmazanie všetkých príspevkov pod mojim menom
NEPRAJEM si ich zverejňovanie nakoľko boli vytrhnuté z kontextov ostatných príspevkov, ktoré bol zmazané …
a nakoľko potom nemajú význam iba tie ktoré ostali zverejnené ..
a zároveň nakoľko bol zablokovaný prístup mne na web
aby som sa mohol brániť voči ABSURDNÝM útokom voči mojej osobe ohľadom nejakého alkoholu pre mladých
žiadam aby dnes boli všetky moje IBA ponechané uvedené príspevky ZMAZANÉ.
ďakujem
UPOZORNENIE ADMIN:
Do prijatia vyššie uvedenej žiadosti p. Pachníka som žiadny komentár p. Pachníka neodstránil ani nedoplnil. Pri jeho prvom vstupe som zvýraznil podstatu jeho príspevku, čo však nebola úprava textu. Kedže viacerí tento web sledujete, tak to môžete potvrdiť, nemazal som ani vulgárne slová, čo považujem za chybu /chvalabohu vyskytli sa až teraz z 30.apríla na 1. mája a tie som odstránil/. Ak má niekto iný poznatok, nech uvedie konkrétne: komu, kedy, inak je to ohováranie. Aj webmajster má právo sa brániť pred osočovaním.
Ak vešiate príspevok/komentár na web, musíte dodržovať stanovené zásady ktoré spočívajú v nemennosti svojich údajov, inak ich automatický ochrana webu zaradí pod SPAM. Admin pri občasnej kontrole triedi tieto SPAMY (nie každý deň) je ich tam stovky v rôznych jazykoch a dáva pokyn pre odstránenie.
JUDr., Mgr. Pachník Pavol napísal: 1.máj 2015 v 10:02 pod pseudonymom – vstupné údaje ktoré používal: JUDr., Mgr. Pachník Pavol zmenil na Pachník Pavol, b.p.u.dr. – ochrana webu automaticky zaradila príspevok ako SPAM .
Pre admina pri kontrole SPAMOV vyvstáva otázka: je ten príspevok vôbec od pisateľa, alebo niekto sa prezentuje v jeho mene?
SPAM ochrana nepustí príspevok na web. Vtom momente sú z uvedenej adresy blokované všetky ďalšie príspevky, stačí vynechať jedno písmeno, nieto zmeniť celé vstupné údaje a e-mail adresu ponechať bez zmeny.
A nastáva hromženie na webmajstra.
Až budete niekto písať komentár, dobre si premyslite a nežiadajte neskôr odstraňovanie, odmietam v tomto smere poslušnosť. Narušuje sa celý systém v náväznosti.
Ing. Bada
Správne, súhlasím, podporujem. Niet viac čo dodať.
Ing. Milan Faltin/ZA
Potvrdzujem slová pána Badu – na môj príspevok ohľadne vymazávania príspevkov pána JUDr. Pachníka mi ním bolo odpovedané v zmysle: príspevky mu boli predtým vymazávané na stránke APVV a “osočovacie” e-maily mu chodili do jeho súkromnej pošty – domov.Tak som ho z jeho odpovede pochopil.Citovať už neviem, ale konkrétne tieto dva príspevky boli medzi nami v medziach slušnosti./k vymazávaniu/.
ad. Pavol Bada napísal: 4. máj 2015 v 10:59
cit. “Až budete niekto písať komentár, dobre si premyslite a nežiadajte neskôr odstraňovanie, odmietam v tomto smere poslušnosť. Narušuje sa celý systém v náväznosti.”
p. Bada ” chápem odmietnutie poslušnosti ”
Mirec meškáte min 2 roky života web. stránky webmajstra p. Badu, či už na webe zväzu vojakov, alebo bezpzložiek.
Web pod vedením p. Badu , web zastal zástoj k aktuálnym problémom súčasných a bývalých príslušníkov ASR.
Web 1-2 nezdehonestoval ” jedinec , či skupinka ” , ak áno v tom je naša sila slabých a slabosť silných.
Web zväzu zdehonestovala nevšímavosť, neakceptácia pripomienok, ktoré upozorňovali na porušovanie práv vojakov , bez konfrontácie názorov a postojov, len ” rozhodnutím ” . Snaha ” podriadiť web 1″ centru. Prispievatelia nezdehonestovali web1-2 , ale ZV SR.
Aby som neškodil, prijal som osobnú zodpovednosť, poprial som všetko dobré zväzu a webu 1-2, akceptoval výsledky, akceptoval kultúru ,požiadal o vymazanie mojich príspevkov.
Mirec u mňa je proces : slušne posudzujem a nastavujem zrkadlo. Ak stretnem niekoho kto nechápe snažím sa vysvetliť. Ak je to vulgárny hlupák snažím sa mu ukázať, že je hlupák.
Ak to nemá zmysel : “čo už “: vyjadril som to v Harman – Dobrovodského syndróme .
To som nevymyslel ja : Ak vnímaš problém rieš, ak sa nedá obíď , ak sa nedá uteč.
Názor: výsledky “snemu ” smerom k webu ” stanovili pravidlá komunikácie” , akceptujem,
ale nesúhlasím. Interná a externá komunikácia je opäť bod / 0 / .
Mirec, ak chcete posudzovať web , podľa Vami zverejnenej cit. môjho príspevku, chcem Vám povedať , že som prijal sebareflexiu, akceptujem . Vrátane zmazania mojich príspevkov.
Ak si vediete archív príspevkov, mýlite sa , že po 20. 00 ?/ rozumiem dobre , že opití ? /.
TAK SI POZRITE AKTUÁLNE ČASY ! – Váš čas 9.38 – je dobrý ?
Predpokladám, že podľa štatistiky viete koľko námetov bolo podaných. S koľkými súhlasíte- nesúhlasíte / percentuálne /, koľko Ste názorov prezentoval sám ? / percentuálne / .
M i r e c prínosom by bolo necitovať, ale vyjadriť Váš postoj , názor k : ZV , snemu, webu, veci.
Za spôsob komunikácie zodpovedá každý , aj Vy ., ” Prázdny priestor na komunikáciu ” , som využíval na názory, podporu činnosti ZV oceňoval, pripomienkoval, až potom ironizoval, zosmiešňoval, vulgarizoval ” . – to Vám Váš archív ukázal !
Čo chcete ? Čítam Váš príspevok, ako pokračovanie ” zaoberať sa diskreditáciou webu “.
Prijal som osobnú zodpovednosť, ospravedlnil sa , nechal vymazať príspevky. Ja nie som web.
HLAVNE chcem povedať: PLNE PODPORUJEM FUNKČNÝ WEB, tak ako fungoval v časti
zastupovania a riešenia záujmov vojakov, sloboda názorov a postojov pod vedením
webmastra Badu.
Mirec , pripomínate mi príbeh nahuckaných túlavých psov , zaštekajú a stratia sa. To je moja dvojročná skúsenosť na webe.
Vlado Petrík, sympatizant Prešov
p.s. ak ste čítal zásady komunikácie : meno priezvisko , klub ZVS
Nuž, sme radi, že sme boli spolu s ďalšími mnohými kolegami pri problematike Starobných dôchodkov na základe kategórií funkcií a pracovných kategórií.Tiež sme radi, že sme boli spolu s mnohými kolegami pri problematike Cestovania vlakom zadarmo, hoci je to realizované iba čiastočne, ale hlavne pre invalidných výsluhových dôchodcov, vdovských a vdoveckých výsluhových dôchodcov, či sirotských výsluhových dôchodcov.Tiež sme radi, že sme boli pri iných problematikách týkajúcich sa výsluhových aj výsluhovo-starobných dôchodcov.Boli sme radi, že to bolo medzi nami vždy v medziach slušnosti.
Vždy som bol presvedčený, že píšeme spolu s mnohými kolegami, aby sa pomohlo ľuďom – až to pôjde.Ale písať pre archiváciu “nejakej tieňovej VOS, či SIS”, poprípade neviem koho……to ma znechucuje…..
Rozumní ľudia si vždy nechajú zadné dvierka otvorené…..
…..Uvidíme, čo a ako ďalej…..
…..Slušnosť, fakty a argumenty z našej strany je to najmenej.
ad. M i r e c napísal: 4. máj 2015 v 9:38
cit. ” Vediem si archív z ktorého uvediem čo sa mne nepozdávalo a je podľa mňa v rozpore zo slušnosťou (nechcem urážať nikoho, pripadá mi to že pisatelia boli pod vplyvom niečoho – všetko je po 20-tej hodine …) ”
Mirec , či pred 20, či po 20-tej hodine, či pisatelia sú , alebo nie sú pod vplyvom niečoho,
vždy sú zodpovední za svoje správanie. Ja aj Vy.
No, ale zase na druhej strane, neviem-neviem. Politike sa v súčsnosti-a myslím si že nielen v súčasnosti, nedá vyhnuť nijak raz, aby sa aspoň trošku nezanadavalo. Je jasné, že netreba písať litánie o týchto dennodenných peripetiach- občas aj hlúpostiach , ale upozorniť na ních-aj tvrdším slovom asi občas nezaškodí
Ako príklad znova zo sekcie Zákon 328/2002 Z.z. plné znenie.Súhlasím s Milanom Faltinom dnes 4. mája 2015 o 5:52.
Teraz ten príklad:
Miro Palfi napísal: 12. marec 2015 v 14:44
Osobne si cením aj príspevok pána Ľubomira Dubeňa z 10. marca 2015 o 13:15, ktorý ma prinútil “rozmýšľať” a uviesť aj také skutočnosti, ktoré môže každý napadnúť, oponovať či roz-porovať.Čo sa doposiaľ nestalo.Napriek tomu, že to nebol politický komentár, aby kolegovia, aj iní boli v obraze, nútilo ma uviesť sled udalosti(aj politických) tak, aby aj nezainteresovaní, či neznalí veci si skutočnosť vedeli vysvetliť.Nuž, možno to vie niekto lepšie napísať “lopatistický”.Niektoré veci je dosť problematické popísať IBA odborne.
“Každý nech si urobí názor,čo bráni v obdobnom postupe aj v SR”. —
…..Po druhom vládnutí vlády pána Dzurindu, už sa nebudem opierať o čísla a dátumy presne, ale iba približne.Niekde to bolo aj presne podchytené.
Medzi rokmi 2003-2006 bola zákonom zastavená valorizácia civilným dôchodcom do výšky(hornej hranice) približne -17.000(tis.) vtedajších slovenských korún.Vtedajšia opozícia Smer, to dala na Ústavný súd SR, ktorý rozhodol v znení(parafrázujem):Dôchodky sa ZVYŠOVAŤ — VALORIZOVAŤ každoročne MUSIA, bez ohľadu na HORNÚ hranicu dôchodku.Až nastúpil v roku 2006 do vlády Smer, medzi prvými opatreniami, ktoré urobilo MPSVaR — pani Tomanová, bolo realizované ROZHODNUTIE Ústavného Súdu SR v praxi a dôchodky boli dôchodcom spätne doplatené.
Výsledok mi vyšiel následovný: Až na základe ROZHODNUTIA Ústavného súdu sa musia dôchodky ZVYŠOVAŤ, nemôže nižšia právna norma, ktorou je napríklad zákon, ktorý schvália poslanci v parlamente dôchodky ZNIŽOVAŤ. Ani ZMRAZIŤ. Jednalo sa síce o civilné dôchodky, ale ROZHODNUTIE Ústavného súdu už existuje a to v prospech dôchodcov.
Nechcem sa momentálne rozpisovať o sudcoch, ktorí si zakaždým obhája čo i len ZMRAZOVANIE svojich platov a platy sa im musia zvyšovať.
Som presvedčený, že v obdobnom postupe v SR ako v ČR bráni už existujúce ROZHODNUTIE Ústavného Súdu SR, ktoré by malo byť APLIKOVATEĽNÉ na každý druh dôchodcov — pravda, dokiaľ nie sme občania nejakej druhej kategórie.
Kto má presnejšie čísla a dátumy, môže doplniť. Teraz dodávam, môže to ktokoľvek roz-porovať.Viac hláv — viac rozumu.
Keď k tomu doplním rok 2012 a (NE)VALORIZÁCIU p.Duchoňa……atď., aby to bol ucelený obraz – tak ako potom vynechať politiku.Ale ako je vyššie v príspevku napísané:”Nuž, možno to vie niekto lepšie napísať “lopatistický”.
1/ – Súhlasím – “Slušnosťou a silou argumentov proti vulgárnosti”.
2/ – Pod mottom: “všetko so všetkým súvisí” – citujem z príspevku:”Táto stránka nemôže byť priestorom pre povrchné politické diskusie. Má poskytovať informácie a pomáhať prispievateľom a čitateľom pri riešení problémov najmä v sociálnej oblasti”…..
…..Tiež súhlasím, ale…..viď. príklad…..
Pozrime napr. príspevky v sekcii “127 Komentárov na Zákon 328/2002 Z.z. plné znenie”: od 16. marca 2015 o 14:15 NIŽŠIE
Dostaneme sa v nej tiež k LINK-u:http://portal.concourt.sk/Zbierka/2008/3_08s.pdf – Rozhodnutie Ústavného Súdu SR k (ne)valorizácii – civilných dôchodkov.Spýtal som sa sám seba.Nie je to tiež o politike?Možno pán poslanec NR SR pán Duchoň…..atď., by vedeli vysvetliť túto “anomáliu”.Pretože podľa mňa je to tiež o politike….Okrem toho VD/SD môžu byť politický aj sa politicky angažovať – nemyslím tým presadzovať nejakú politickú stranu, dajme tomu v príspevkoch na webe.
3/ – Teší ma, až si táto web stránka za štyri mesiace svojho trvania získala viac ako 30.000(tis.) čitateľov.Podľa mňa je to vďaka pánu Paľovi Badovi a drvivej väčšine prispievateľov.